Пошук по сайту

Природознавство  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Довідка про проведення психолого – педагогічної діагностики рівня підготовки учнів 4 класів до навчання в середній школі

Довідка про проведення психолого – педагогічної діагностики рівня підготовки учнів 4 класів до навчання в середній школі





Довідка

про проведення психолого – педагогічної діагностики рівня

підготовки учнів 4 класів до навчання в середній школі

Згідно з річним планом внутрішньошкільного контролю з 01.04.по 18.04.2014 року проводилася психолого – педагогічна діагностика рівня підготовки учнів 4 класів до навчання в середній школі.

Мета перевірки: вивчення рівня психологічної та навчальної готовності учнів 4 класів до навчання в середній школі.

Програма проведення:

  1. Відвідування уроків.

  2. Аналіз начальних досягнень учнів.

  3. Аналіз ведення зошитів, щоденників.

  4. Індивідуальне психолого – педагогічне діагностування.

  5. Співбесіди с класними керівниками.

Усього учнів в 4 класах 59 школярів. З них 30 учнів 4 – А класу, 29 учнів 4 – Б класу.

Психолог з учнями працювала індивідуально, даючи певні завдання, виявляла загальну обізнаність школяра, чи вміє школяр відтворювати аналогії, складати з переключенням, утворювати фрази, класифікувати, порівнювати, як розвинена в учнів смислова пам'ять. Працювала з усім класом, використовуючи різні методики.

Дослідження психологічної готовності учнів 4 класів здійснювалися за допомогою методу бесіди. Отримані наступні результати: високий рівень психологічної готовності мають 57,6% учнів, середній - 32,4%, низький - 10%.   

Особистісна готовність. Дослідження особистісної готовності учнів 4 класів здійснювалася за допомогою комплексної методики, яка припускає вивчення:

• ставлення до навчання у школі за допомогою спеціального опитувальника.

• спрямованості дитини на знання або на позначку за допомогою методик «Спрямованість на оцінку» і «Спрямованість на придбання знань» Є. П. Ільїн і Н.А.Курдюковой;

• рівень самооцінки та рівня домагань молодшого школяра за методикою А.І.Ліпкіной «Три оцінки».     

Отримані наступні результати: високий рівень особистісної готовності мають 50% учнів, середній - 35%, низький - 15%.       

Навчальна готовність. Дослідження навчальної готовності учнів 4 класів здійснювалася за допомогою методу спостереження на різних уроках. Отримані такі результати: високий рівень навчальної готовності мають 35% учнів, середній - 40%, низький - 25%.       

Емоційна готовність. Дослідження емоційної готовності учнів 4 класів здійснювалися за допомогою наступних методик:

- Визначення шкільної тривожності дитини за допомогою тестів Ф.Філіпса, Ч.Спілбергера, мальовничих методик «Неіснуюче тварина», «Будинок. Дерево. Людина » тощо.

- Отримані наступні результати: високий рівень емоційної готовності мають 45% учнів, середній - 50%, низький - 5%.         

Соціальна готовність. Дослідження соціальної готовності учнів здійснювалася за допомогою соціального статусу школяра в дитячому колективі за допомогою соціометричних методик сформованості характеристичних особливостей дітей, які сприяють оптимальній взаємодії з однолітками і дорослими за допомогою графічних прийомів. Отримані наступні результати: високий рівень соціальної готовності мають 35% учнів, середній -40%, низький - 25%.      

Трудова готовність. Дослідження трудової готовності учнів 4 класів здійснювалися за допомогою методу спостереження на уроках трудового навчання, а також в ході практичної та трудової діяльності учнів протягом дня. Отримані наступні результати: високий рівень трудової готовності мають 50% учнів, середній - 37%, низький - 13%.     

Учні з низьким рівнем готовності до навчання: Живоглазов Владислав (4 – А), Тюєв Богдан (4 – Б).  

Заступником директора з навчально – виховної роботи велися спостереження за вищезгаданими учнями на уроках математики, читання, мови, природознавства (сформованість навичок читання, складання плану, формування висловлювань, рахування, розв’язування рівнянь та задач), перевірялися робочі та контрольні зошити , щоденники; проведено співбесіди з класними керівниками, які підтвердили результати діагностики.

Таким чином, можна зробити наступний висновок: готовність учнів 4 класів до навчання в основній школі склала 97%.
Рекомендації.

  1. На підставі проведеної діагностики Юрченко Н.Г., Кутєповій О.П.:

  • Ознайомитися з результатами діагностики.

  • Провести співбесіди з психологом з метою вироблення плану роботи з учнями, що не готові до навчання в середній школі.

  • На батьківських зборах в індивідуальному порядку ознайомити батьків з результатами діагностики, надати рекомендації.

  • Для учнів, що мають низький рівень готовності, розробити план роботи (індивідуальні заняття, завдання для самоосвіти, рекомендації для батьків тощо).

  1. Психологу Кубрак І.А.:

  • Провести повторне дослідження – діагностику із вищезазначеними учнями на початок 2014 – 2015 н.р.

  • Розробити рекомендації щодо роботи з групою учнів, що мають низький рівень готовності до навчання в середній школі.



Заступник директора з НВР В.В.Шклярик

Ознайомлені:

Кубрак І.А.

Юрченко Н.Г.

Кутєпова О.П.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Засідання фокус-групи «Умови успішної адаптації учнів-п’ятикласників...
Педрада № Аналіз роботи педагогічного колективу за 2013-2014 навч рік. Планування діяльності закладу на 2014-2015 н р

Стану впровадження профільного навчання та вивчення рівня навчальних...
Результати моніторингу рівня навчальних досягнень учнів, фахової компетентності педагогів, освітнього середовища забезпечать успішну...

Рішенням педагогічної ради
На початок 2013– 2014 навчального року в Вельбівненській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів навчалося 148 учнів, з них дівчаток...

Уроку
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів, конкретизовані очікуваними результатами (навчальними цілями)

Проведення дпа в початковій школі у 2016 році (4 клас)
Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти та наказу мон україни «Про проведення...

Наказ
З метою організованого переходу на нові Державні стандарти та з метою додержання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки...

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Адже знання про об’єкти неживої І живої природи, набуті молодшими школярами в початкових класах, стануть основою для подальшого вивчення...

План роботи секційного засідання заступників директорів з навчально-виховної...
Проблема: «Удосконалення науково-методичного супроводу, змісту І форм підвищення професійного рівня зднвр з урахуванням їх інтересів...

Програма біологія для 7-9 класів спеціальної загальноосвітньої школи...
У школі інтенсивної педагогічної корекції предмет «Біологія, 7-9 класи» вивчається в курсі освітньої галузі «Природознавство»

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Загальні змістові наскрізні лінії освітньої галузі людина людина, людина суспільство, людина природа



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




p.ocvita.com.ua
Головна сторінка